Kolejna aktualizacja przynosi nowe funkcjonalności oraz zwiększa optymalizacje systemu. Dowiedz się więcej!
- Nowe kolumny
- Kolumna „Indeks towaru” dodana do widoku Dostaw i Ruchu magazynowego.
- Kolumna „Indeks” dodana do widoku Zamówień.
- Odświeżenie widoku pracowników
- Ułatwienie wybierania stanowisk dla pracowników.
- Nowy widok w Zamówieniach do Dostawców
- Odświeżenie widoku Zamówień do Dostawcy nie tylko daje im nowe funkcjonalności (grupowanie, sortowanie, filtrowanie) ale i poprawia wydajność.
1. Nowe kolumny
Zarówno w widoku Dostaw, Ruchu magazynowym jak i Zamówieniach pojawiły się nowe kolumny dotyczące indeksów.
Aby z nich skorzystać należy, używając konta o odpowiednich dostępach, wejść w któryś z widoków, a następnie w ikonkę zębatki w górnym prawym rogu. Tam ze strefy „Dostępne” przenosimy „Indeks”/”Indeks towaru” do strefy „Widoczne”


Nowe kolumny pozwolą jeszcze precyzyjniej zarządzać konkretnymi modułami OptiMES.
2. Odświeżenie widoku pracowników


W tym celu pozbyliśmy się menu po lewej stronie na rzecz jednej dłuższej listy związanej z informacjami o pracowniku, jego rolach i stanowiskach, na których może podjąć pracę.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy w prosty sposób wybrać stanowiska przypisane do danego pracownika, zaznaczając po prostu checkbox’y, a nie wyszukując konkretnych stanowisk.


3. Nowy widok w Zamówieniach do Dostawców
Aktualizacja przynosi również odświeżenie widoku w Zamówieniach do dostawców. Dzięki czemu mamy możliwość grupowania wyników, sortowania po wielu kolumnach jak i dokładnego filtrowania. Poza tym nowy sposób wyświetlania wpływa pozytywnie na wydajność, dzięki czemu praca na tym widoku będzie szybsza i przyjemniejsza.

