Система управления производством
Система управления производством
System do zarządzania produkcją
System do zarządzania produkcją
Menu

Aktualizacja 1.72

Kolejna aktualizacja skupiająca się nie tylko na optymalizacji ale i na dostarczeniu użytkownikom nowych możliwości.

  • Kontrola jakości
    • Odświeżenie widoków związanych z Kontrolą jakości nie tylko daje im nowe funkcjonalności (grupowanie, sortowanie, filtrowanie) ale i poprawia wydajność.
    • W widoku kontroli jakości dodane zostały informacje o zamówieniach i zleceniach.
  • Zamówienia
    • Dodana została notatka do pozycji zamówienia.
  • Pobieranie pracy
    • Istnieje możliwość wyświetlenia informacji, na jakim poprzednim stanowisku odbywała się praca w obrębie danego zlecenia.
  • Ogólne usprawnienia wpływające na pracę i wydajność aplikacji
Dowiedz się o szczegółach:
 

1. Kontrola jakości

Pierwszą istotną zmianą jest odświeżenie widoku Kontroli jakości. Od teraz użytkownik może zarówno przemieszczać kolumny względem siebie, dodawać te których potrzebuje oraz ukrywać zbędne. Możliwe jest grupowanie, filtrowanie oraz sortowanie po wielu kolumnach. 

Dzięki temu zarówno osoby odpowiedzialne za kontrole jak i te odpowiedzialne za np. raporty mogą dostosować widok pod swoje potrzeby.

Praca na tym widoku została również ułatwiona, przez dodanie kolumn z numerem zamówienia oraz indeksem zlecenia. Daje to możliwość szybkiego odfiltrowania bądź pogrupowania wyników w celu sprawdzenia, co działo się w ramach konkretnego zadania.

Odświeżone zostały również widoki w ustawieniach – Konfiguracja kontroli oraz Powody problemów kontroli.

2. Zamówienia

Opierając się na potrzebach naszych klientów, dodana została notatka dla poszczególnych pozycji zamówień. Dzięki temu osoby wprowadzające zamówienia będą mogły określić dodatkowe informacje do każdego z zamówionych produktów osobno. 

Notatki pozycji zamówień można również wykorzystać w szablonach wydruków dotyczących właśnie zamówień.

3. Pobieranie pracy

Wraz z aktualizacją pojawiła się nowa, opcjonalna do wyświetlenia przy pobieraniu pracy informacja – „Poprzednie stanowisko”. Pozwala ona na wyświetlenie nazwy  stanowiska, na którym toczyła się praca związana z podejmowanym zadaniem.  

Informacja może być pomocna, szczególnie jeżeli dany półprodukt jest z jakichś względów zostawiony na poprzednim stanowisku, a pracownik nie ma pewności, na którym ze stanowisk było realizowane jego zlecenie.

Masz pytania?
Masz pytania?

Zespół specjalistów OptiMES ma już ponad 14 lat doświadczenia we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
Jeżeli masz jakieś pytania napisz do nas! Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu 535 455 855 i adresem mailowym biuro@syneo.pl.

Najnowsze wpisy

Wypróbuj OptiMES za darmo!

14 dni bez zobowiązań! Karta kredytowa nie jest wymagana.