Systemy Księgowe
RAKS to oprogramowanie pozwalające na łatwe zarządzanie różnymi sektorami naszej firmy. Za pomocą tego systemu szybko zaplanujemy działania produkcyjne, logistyczne oraz magazynowe, a ponadto zadbamy o prawidłowe wystawianie różnego rodzaju dokumentów sprzedażowych, w tym faktur VAT. RAKS pozwoli również na intuicyjne generowanie raportów w postaci Jednolitych Plików Kontrolnych.
Fakturowania.pl jest doskonałym uzupełnieniem OptiMES, który wspiera wszystkie procesy związane z planowaniem, zarządzaniem i wykonaniem produkcji. Ostatnim krokiem na tej drodze jest właśnie wydanie towaru z magazynu i wystawienie faktury. Ta nowoczesna platforma daje przedsiębiorcom możliwość wygodnego zarządzania księgowością. Jej rosnąca popularność wynika z praktycznych funkcjonalności, wygody użytkowania oraz przyjaznego interfejsu.
CAD/ CAM
Maszyny i urządzenia
Scout to system do automatycznego monitorowania pracy maszyn CNC, linii PLC oraz maszyn konwencjonalnych. System automatycznie dostarcza informacji czy maszyny pracują tak, jak było to zaplanowane. Dane są dostępne w czasie rzeczywistym, przez przeglądarkę internetową. Dla OptiMES, Scout stanowi nieocenione źródło dodatkowych informacji, pochodzących wprost z maszyn.
Business Intelligence
E-Commerce
WooCommerce to jedna z popularniejszych platform do tworzenia sklepów internetowych. Rosnące zainteresowanie tym pluginem wynika z prostoty działania i elastyczności tego narzędzia oraz dużej liczby dostępnych integracji z innymi przydatnymi dla firm rozwiązaniami. WooCommerce jest wtyczką, która umożliwia przekształcenie strony WordPress w sklep online – w ten sposób z poziomu jednego systemu CMS można zarządzać stroną internetową firmy oraz sklepem online.
BaseLinker to narzędzie ułatwiające sprzedaż, zarządzanie stanami magazynowymi i system, wspierający funkcjonowanie całego procesu obsługi zamówień internetowych od momentu pojawienia się aż po obsługę logistyczną i spedycyjną. Dzięki BaseLinker możesz liczyć na szereg integracji niezbędnych do sprzedaży internetowej a już teraz możesz również zintegrować całe środowisko z OptiMES.
Inne
Bitrix 24 to niezwykle funkcjonalny CRM, który ułatwia zarządzanie firmą na wielu płaszczyznach. Oprócz typowych funkcji CRM, pozwala efektywnie zaplanować działania marketingowe, lepiej zorganizować komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną a także ułatwia zarządzanie zasobami ludzkimi.
Dokumentacja i API
Program do zarządzania produkcją OptiMES to także otwarte API, dzięki któremu z powiedzeniem można dokonać wielu przydatnych integracji.
Aby wygenerować klucz API należy:
1. Zalogować się do panelu aplikacji OptiMES,
2. Następnie wybrać zakładkę Pracownicy >> Wybierz użytkownika >> Dodatkowe informacje,
3. W polu “Klucz API” wybierz opcję “Generuj nowy”
4. Zapisz
W każdej aplikacji aktualna dokumentacja API jest dostępna pod adresem: https://{AdresTwojegoOptiMES}.syneo.pl/swagger/ui/index