Система управления производством
Система управления производством
System do zarządzania produkcją
System do zarządzania produkcją
Menu
Z czym integruje się OptiMES

Sage Symfonia

Sage Symfonia to od lat niezwykle popularny i często wybierany system księgowy. Korzystają z niego zarówno mikrofirmy, jak i małe oraz średnie przedsiębiorstwa. Idea przyświecająca twórcom Sage Symfonia jest w pełni zgodna z tą, którą realizuje także OptiMES: platforma IT ma w jak największym stopniu zautomatyzować procesy przebiegające wewnątrz organizacji i zoptymalizować je. Integracja OptiMES z Sage Symfonia daje w efekcie potężne narzędzie, zdecydowanie ułatwiające kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem. Dane zgromadzone w systemie OptiMES pozwalają skutecznie realizować procesy produkcyjne – od chwili przyjęcia zamówienia do momentu, w którym gotowa partia produktów wysyłana jest do klienta. Natomiast system księgowy Sage Symfonia rejestruje te działania przez pryzmat kosztów, zobowiązań, należności – czyli tych parametrów, które są ważne dla optymalnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa.
Integracja OptiMES z Sage Symfonia sprawia, że oba systemy wzajemnie się uzupełniają. Moduły środowiska OptiMES umożliwiają niezwykle dokładną i bieżącą rejestrację stanów magazynowych, zużycia materiałów i zapotrzebowania na nie, ale dostarczają także łatwych do wyodrębnienia i przeanalizowania danych dotyczących np. czasu pracy pracowników i jakości wykonania zadań produkcyjnych. W Sage Symfonia dane te stanowią doskonałe wsparcie dla wszelkiego rodzaju analiz, bowiem informacje dostarczane przez system OptiMES są niezwykle precyzyjne. Oba środowiska posiadają również przemyślane i rozbudowane moduły do sporządzania zaawansowanych raportów. Po integracji Sage Symfonia oraz OptiMES umożliwiają maksymalną automatyzację większości zadań realizowanych w przedsiębiorstwie. Dzięki temu zarówno osoby decyzyjne, jak i pracownicy mogą znacznie efektywniej wykorzystać czas, swoją wiedzę oraz umiejętności.
Integracja Sage Symfonia z OptiMES pozwala na pełne wykorzystanie możliwości obu systemów oraz niezakłóconą i w pełni bezpieczną wymianę informacji pomiędzy nimi. Fakt, że OptiMES został profesjonalnie przystosowany do integracji z programem księgowym stanowi znaczne ułatwienie dla przedsiębiorstwa – połączenie obu systemów przebiega wówczas szybko i bezproblemowo, a komunikacja między tymi dwoma środowiskami jest płynna od samego początku. Wybór systemu przygotowanego do integracji z Sage Symfonia oznacza również znaczne oszczędności dla firmy. Podobne rozwiązanie wdrażane na indywidualne zamówienie pociągałoby za sobą spore koszty pracy zespołu programistów, natomiast przy wdrożeniu systemów komplementarnych przedsiębiorstwo otrzymuje gotowe i przetestowane narzędzie o potwierdzonej skuteczności działania.
Zamów wdrożenie
Weryfikuje nazwę
Nazwa jest wolna
Ten adres e-mail posiada już zarejestrowaną aplikację testową
Wprowadź prawidłowy adres e-mail
Nazwa musi mieć conajmniej 4 znaki
Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

OptiMES
Average rating:  
 0 reviews