Система управления производством
Система управления производством
System do zarządzania produkcją
System do zarządzania produkcją
Menu
Z czym integruje się OptiMES

WooCommerce

Zarządzanie sprzedażą online – produktów własnych lub dystrybuowanych – staje się bardziej efektywne oraz generuje większe dochody, jeśli wspierasz się rozwiązaniami dostarczanymi przez OptiMES. Integracja WooCommerce i OptiMES daje pole do wielu usprawnień w zakresie automatyzacji i optymalizacji produkcji, logistyki oraz sprzedaży i obsługi klienta, co pozwala na zwiększenie marżowości produktów i generowanie większych zysków.

Integracja OptiMES z WooCommerce zapewnia wiele korzyści zarówno dużym firmom jak i mniejszym biznesom – jest przydatna wszędzie tam, gdzie potrzebna jest stała i rzetelna wiedza odnośnie tego ile, czego i na kiedy trzeba zamówić i wydać, aby sprostać oczekiwaniom klienta.

OptiMES to modułowe rozwiązanie, które usprawnia zarządzanie produkcją oraz gospodarką magazynową. Wdrożenie tego systemu sprawia, że zyskujesz stały dostęp do aktualnych danych na temat stanu produkcji jak również stanów magazynowych. Dzięki temu posiadasz precyzyjne informacje o bieżącym poziomie realizacji zleceń, realnych terminach realizacji wpływających zleceń, dostępnych mocach przerobowych oraz stanach magazynowych surowców, materiałów oraz gotowych wyrobów. OptiMES pilnuje minimalnych i maksymalnych stanów magazynowych, zapewnia rzetelne dane o zapasach, generuje automatyczne zamówienia do dostawców i sygnalizuje potencjalne problemy oraz wąskie gardła procesów. Dodatkowo zakłada bufory bezpieczeństwa, aby ograniczyć wszelkie ryzyka do minimum.

Biorąc pod uwagę te funkcjonalności, integracja OptiMES z WooCommerce gwarantuje płynne zarządzanie biznesem. Zamówienia, które pojawiają się na platformie sprzedażowej trafiają do OptiMES, który dostarcza rzetelną bazę wiarygodnych danych i dba o całą logistykę wewnętrzną i zewnętrzną – przyjęcia, wydania, optymalne stany magazynowe materiałów i gotowych wyrobów, zamówienia do dostawców, wydawanie towarów w odpowiednio zdefiniowanej kolejności. Z poziomu sklepu generowane są komunikaty o kolejnych etapach realizacji działań.

W praktyce oznacza to, że oba systemy zapewniają, by Twoi klienci zawsze dostawali zamówienia na czas, aby Twój magazyn nie był przepełniony, Twoje pieniądze nie były zamrożone w nieschodzących zapasach i jednocześnie abyś miał poczucie bezpieczeństwa, że masz wszystko co niezbędne do realizacji nadchodzącego zamówienia. Połączenie obu systemów sprawia, że ograniczasz straty materiałowe, ponieważ zamawiana jest tylko niezbędna ilość elementów potrzebna do realizacji zamówienia a z magazynu wychodzą w pierwszej kolejności np. towary najdłużej składowane/ z najkrótsza datą przydatności. Dodatkowo masz pełen wgląd w procesy i pełną genealogię wyrobów gotowych i półproduktów.

Integracja oznacza wykorzystanie wspólnej bazy danych aktualizowanej w czasie rzeczywistym, co usprawnia procesy oraz eliminuje błędy na wielu płaszczyznach. Dzięki temu masz pewność, że klient nie kupi towaru, którego nie możesz mu sprzedać. Takie sytuacje często mają miejsce, gdy sprzedawca posiada kilka kanałów dystrybucji a stany magazynowe nie są aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Kliknij poniżej, aby samodzielnie przygotować konfigurację integracji lub skontaktuj się z nami wypełniając formularz „Zamów wdrożenie”.

Zamów wdrożenie
Weryfikuje nazwę
Nazwa jest wolna
Ten adres e-mail posiada już zarejestrowaną aplikację testową
Wprowadź prawidłowy adres e-mail
Nazwa musi mieć conajmniej 4 znaki
Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

OptiMES
Average rating:  
 0 reviews