Aktualizacja 1.49

Aktualizacja systemu do zarządzania produkcją i nowe funkcjonalności. Sprawdź, co się zmieniło.

  • Rozszerzenie funkcji eksportowania widoków
    • Wybór formatu wyeksportowanego pliku. Pozwala to min. na dostęp do nagłówka z filtrami.
    • Możliwość eksportowania zgrupowanych danych.
    • Możliwość wyboru konkretnych wierszy do wyeksportowania.
  • Usprawnienie pól szybkiego wyboru
    • Po dodaniu nowej encji z poziomu pola szybkiego wyboru, dodana encja automatycznie uzupełnia się w danym polu.
  • Panel meldunkowy
    • Możliwość szukania kilu fraz jednocześnie.
    • Prace optymalizacyjne przyspieszające poruszanie się po panelu meldunkowym.
  • Nowy widok listy meldunków
    • Nowy widok poza zmianami wizualnymi niesie ze sobą szybsze działanie, możliwość dokładniejszego filtrowania, wyszukiwania, sortowania oraz grupowania po każdej z kolumn.
  • Rozbudowa API
    • Postęp zlecenia udostępniony w API.
  • Poszerzenie konfiguracji magazynów
    • Został dodany magazyn przyjmowania wadliwych wyrobów gotowych.

  Jesteś ciekaw szczegółów? Poniższy tekst wszystko Ci wyjaśni. 

1. Rozszerzenie funkcji eksportowania widoków

Powstała opcja wyboru żądanego rozszerzenie wyeksportowanego pliku. Format .csv jako podstawowy plik z płaską listą oraz .xlsx jako bardziej przyjazny użytkownikowi.

Dzięki nowemu rozszerzeniu możemy dowolnie pogrupować widok listy w OptiMES i w tej formie pobrać go do Excela, gdzie nagłówki automatycznie posiadają funkcję filtrowania.

Kolejną zmianą jest opcja wyboru, które wiersze mają zostać wyeksportowane. W tym celu wystarczy po prostu zaznaczyć checkboxy konkretnych wpisów i wybrać z listy „eksport” odpowiednią opcję.

2. Usprawnienie pól szybkiego wyboru

Nowa funkcjonalność, dzięki której po dodaniu np. nowego typu produktu (podczas dodawania/edycji produktu) zostanie on automatycznie wybrany z listy. Pozwala to przyspieszyć pracę i zmniejszyć ryzyko pomyłki wynikającej z wyboru złej wartości.

3. Panel meldunkowy

Pojawiła się opcja wyszukiwania wielu prac w panelu meldunkowym. Aby z niej skorzystać, należy między jedną frazą a drugą wstawić dwuznak „||”. Dzięki temu pojawiła się możliwość wyszukania kilku prac po indywidualnych cechach.

Aktualizacja wprowadza też szereg usprawnień w warstwie kodowej, dzięki czemu zmniejsza się czas ładowania poszczególnych elementów panelu meldunkowego.

4. Nowy widok listy meldunków

Nowy sposób wyświetlania meldunków pozwala na precyzyjne filtrowanie treści oraz bardzo pomocne grupowanie listy według żądanych informacji. Daje to możliwość podzielenia wyników tak, aby grupami były np. stanowiska pracy a podgrupami pracownicy. Dzięki temu widzimy dokładnie co dany pracownik robił na konkretnym stanowisku.

Podobnie jak w przypadku panelu meldunkowego i tutaj czas reakcji zmniejszył się, więc rosnąc liczba meldunków nie będzie już tak obciążająca dla systemu.

5. Rozszerzenie konfiguracji magazynów

Dzięki nowej funkcjonalności produkty zameldowane jako wadliwe mogą teraz trafić do zdefiniowanego wcześniej magazynu. Daje to możliwość urealnienia stanów magazynowych i pozwala dzielić produkty ze względu na ich jakość.

Możliwe jest również ustalenie tego samego magazynu dla wyrobów wadliwych jak i poprawnych, aby utrzymać odpowiednie stany.

Opisane powyżej zmiany zostały też ujęte w dokumentacji. Zmieniły się wpisy dotyczące Meldunków, Pobierania pracy oraz Eksportu listy zamówień.

Zaloguj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *